31 maj 2008

Koncert

I aften var jeg til koncert. Det var Dhaka Children’s Chorous og Gemma’s Dance School der sang og optrådte. Jeg var med fordi overskuddet fra koncerten går til vores byggeri. Det er underligt at være genstand for andres gavmildhed. Korlederen havde spurgt om de måtte samle ind til musikinstrumenter til os og gik med til at samle ind til byggeriet. Det betyder at vi nu har et designeret musiklokale og instrumenter med.

Både koret og dansegruppen var fantastisk dygtige – det er en underlig oplevelse at få lov til at være med til en sådan begivenhed, og at være genstand for sådan gavmildhed.

Det er godt at blive mindet om hvad Gud gør for os og hvad han har gjort for os. Jeg blev bedt om ikke at forkynde under koncerten fordi der var mange børn fra ikke-kristne familier med. Det respekterede jeg naturligvis. Jeg vil dog her gerne give Gud ære for hans trofasthed.

Ingen kommentarer:

LAMB Skole - Bangladesh

En del af LAMB
Integrated Rural Health & Development